måndag 19 maj 2008

söndag

Igår var det söndag, jag vaknade vid 10 och såg att det regna, blev helt inställd på att skita i att gå till brännbollen. Men det blev att jag och patrik gick hem till Andre vid 12. När vi kommer dit öppnar linus efter att ha varit ute tills typ då, helt borta. Drinkarna börjar flöda på redan då och sen gick det bara utför. När vi skulle till brännbollen så ringer dom och säger att den är inställld, och att alla ska mötas på sture. Vi stanna några timmar till och sen gick vi ut. Till sist var det bara jag och Linus som palla trycket och gick till Berns och rocka. Sen kom roos, och det hela sluta med efterfest hos roos. så idag är man lagom trött och sliten.
säger bara hammarby.

4 kommentarer:

idaar sa...

Garna lite skarpning pa inlagg och msn nu, tack!

michelle sa...

hallå grattis din bitch jag skrev detta den 31/5 så du vet hahaha

Anonym sa...

jag fattar ite varför jag ALLTID klickar in på din blogg eftersom jag vet att du aldrig skriver. nolla!

idaar sa...

men eller hur, jag med.